Spēles pamatinformācija
Aptuvenais spēles garums ir 20 minūtes.
Spēlē piedalās 2 līdz 4 dalībnieki.
Ieteicamais dalībnieku vecums ir sākot no 8 gadiem.
Noteikumi īsumā
Kāršu darbības.
- Ciparu kārtis: cipars. To liek rindā sev priekšā tā, lai redzētu kuri cipari jau savākti un kuri trūkst.
- Virziena maiņa: vilcējam jāmainās ar kādu no spēlētājiem ar vienu kārti. Vilcējs izvēlas, kuru kārti ņemt un kuru dot.
- +2: jāpaceļ vēl divas kārtis
- +4: jāpaceļ vēl 4 kārtis
- Krāsas maiņa un kāršu maiņa: jāsaka krāsa un jāvelk kārts. Ja krāsa uzminēta, tad kārti patur, ja ne, tad liek atpakaļ kaudzē.
- Gājiena izlaišana: vilcējam jāatliek viena ciparu kārts atpakaļ kaudzē.
Spēles sākums
Visas kārtis ar seju uz leju izliek uz galda izjautkā veidā, tā, lai katrs var no jebkuras vietas izvilkt kārti.
Spēles gaita
Spēles uzdevums ir savākt visus skaitļus no 0-9.
Pa kārtai katrs spēlētājs velk vienu kārti. Ja kārts ir cipars, tad to kārti noliek sev priekšā ar seju uz augšu. Speciālās kārtis pēc izspēlēšanas noliek pie sevis atsevišķā kaudzē.
Spēles beigas
Spēle beidzas no brīža, kad spēlētājs ir izvilcis pēdējo iztrūkstošo kārti. Bonusi Ja spēlētājs ir savācis skaitļus no 0-9 tā, ka visi skaitļi ir vienā krāsā (papildus tām var būt arī citu krāsu kārtis), tad nākošās partijas sākumā spēlētājs drīkst vilkt 10 kārtis pēc kārtas. Ja spēlētājs ir savācis skaitļus no 0-9 tā, ka katram skaitlim ir viena kārts (neatkarīgi no krāsas), tad nākošās partijas sākumā spēlētājs drīkst vilkt 10 kārtis pēc kārtas. Ja spēlētājs ir savācis skaitļus no 0-9 tā, ka katram skaitlim ir viena kārts un visas kārtis ir vienā krāsā, tad nākošās partijas sākumā spēlētājs drīkst vilkt 20 kārtis pēc kārtas. P.S. Ja spēlētājs ir izvilcis “gājiena izlaišana” vai “virziena maiņa” kārti un viņam nav neviena cipara kārts galdā, tad šī kārts tiek ignorēta un jānoliek spēlētāja izspēlēto kāršu čupiņā. Par melnajām kārtīm tiek uzskatītas “+4” un “krāsas maiņa”.