Spēles pamatinformācija
Aptuvenais spēles garums ir 15 minūtes.
Spēlē piedalās 4 dalībnieki.
Ieteicamais dalībnieku vecums ir sākot no 12 gadiem.
Spēles sākums
Atlasa atsevišķās kaudzēs ciparu kārtis un speciālās kārtis un noliek ar seju uz leju galda vidū. Katram spēlētājam izdala 10 ciparu kārtis un 3 speciālās. Ciparu kārtīm punkti ir tik cik uz kārts norāda cipars. Speciālajām kārtīm punkti ir 0 (nulle). Pretim sēdošie spēlētāji ir vienā komandā, tb. 1. un 3. spēlētājs ir viena komanda un 2. un 4. spēlētājs ir otra.
Spēles gaita
Izlozē kurš spēlētājs sāk pirmais. Katrā nājamajā gājienā sāk nākamais spēlētājs aiz tā, kurš iepriekšējā gājienā gāja. Sākot no pirmā spēlētāja, katrs spēlētājs rindas kārtībā uzliek vienu cipara kārti. Kad visi uzlikuši, tad punkti tiek skaitīti pa komandām. Pirmai komandai summē 1. un 3. spēlētāja kāršu punktus un otrai komandai summē 2. un 4. spēlētāja punktus. Komanda, kurai ir vairāk punktu, savāc visas 4 kārtis un noliek sev punktu kaudzē. Ja punktu summa abām komandām ir vienāda, tad kārtis nesaņem neviena komanda un kārtis tiek paliktas apakšā zem galvenās čupas. Uz galda nedrīkst likt ciparu, kas jau tur atrodas. Tātad, ja viens spēlētājs uzlicis 8, tad cits spēlētājs nedrīkst likt 8. Ja spēlētājam, nav ko likt kā tikai ciparu, kas jau ir uz galda, tad viņa kārts punkti ir 0 un kārti punktu kaudzē neliek. Speciālās kārtis. Šīs kārtis jāizspēlē savā gājienā kopā ar ciparu kārti. Kāršu funkcija ir sekojoša: +2: spēlētājs var pacelt ne vairāk par 2 ciparu kārtīm (var mazāk) no galvenās kaudzes un izvēlēties divas no savām vai no paceltajām ko nolikt atpakaļ (zem galvenās kaudzes). +4: spēlētājs var pacelt ne vairāk par 4 ciparu kārtīm (var mazāk) no galvenās kaudzes un izvēlēties divas no savām vai no paceltajām ko nolikt atpakaļ (zem galvenās kaudzes). gājiena izlaišanas kārts: šo kārti izspēlējot, visi punkti šajā gājienā tiek anulēti un kārtis tiek noliktas zem galvenās kaudzes. virziena maiņas kārts: spēlētājs, kas izspēlējis šo kārti, var samainīt savu galdā esošo kārti pret kādu cita spēlētāja galdā esošo kārti. krāsas maiņas kārts: izspēlējot šo kārti, spēlētājs paņem augšējo kārti no galvenās kaudzes un noliek blakus savai jau izspēlētai kārtij un abu kāršu punkti summējas. Uz šīs jaunuzliktās kārts ciparu neattiecās liegums par tāda paša cipara uzlikšanu un šo kārti nedrīkst mainīt, ja izspēlēta maiņas kārts. +2 un +4 kopā: spēlētājs var pacelt 3 speciālās kārtis no galvenās čupas. Ja spēlētājs, izspēlējot +2 vai +4 kārti, paceļ divas (vai vairāk) 0 kārtis, tad viņš drīkst paņemt arī vienu speciālo kārti no galvenās kaudzes. Savā gājienā drīkst izspēlēt tikai vienu speciālo kārti (vai speciālo kāršu kombināciju). Ja spēlētājs izspēlē kārti, kuras cipars jau ir galdā un viņš izspēlē maiņas kārti, tad šai kārtij punkti paliek nulle un šie nulle punkti aiziet tam spēlētājam, pret kura kārti viņš šo kārti samaina.
Spēles beigas
Spēle beidzas, kad visas ciparu kārtis no rokām ir izspēlētas. Vinnē komanda, kurai ir visvairāk punktu. Spēles laikā nav obligāti jāizspēlē visas speciālās kārtis.