Kāršu punkti. Pīķa dāmai 13 punkti un katrai sirds kārtij 1 punkts. Pārējām kārtīm punktu nav.
Visas kārtis samaisa un izdala visiem spēlētājiem.
Pirms partijas spēlētāji samainās ar trijām kārtīm. Skaitot pulksteņa rādītāja virzienā, pirmajā partijā 1. spēlētājs samainās ar 2. un 3. ar 4. spēlētāju. Otrajā partijā 1. spēlētājs samainās ar 3. spēlētāju un 2. ar 4. Trešajā partijā 1. ar 4. un 2. ar 3. Ceturtajā partijā ar kārtīm nemainās. Nākamā partijā atkal tāpat kā pirmajā utt.
Trīs maināmās kārtis spēlētājs izvēlas tādas, ar kurām varētu iegūt punktus. Parasti tās ir pati pīķa dāma, jo tai visvairāk punkti un to var piespiest uzlikt spēles laikā, vai pīķa kungs un pīķa dūzis, jo ar šiem var savākt pīķa dāmu. Var dot arī citas lielās kārtis vai arī kārtis, kuras savā mastā ir trīs vai mazāk.
Pēc kāršu mainās spēlētājs, kuram ir kreiča 2 ar šo kārti sāk spēli liekot to uz galda. Nākamajam spēlētājam ir obligāti jāliek prasītais masts. Ja viņam nav neviena kārts no prasītā masta, tad viņš var likt jebkuri citu kārti (vēlams ar punktiem vai citu lielo kārto. Šādi kārtis izliek visi četri spēlētāji. Kuram ir lielākā kārts no prasītā masta (kārtis, kuras neatbilst prasītajam mastam ir bez spēka un čupiņu nevar paņemt), tas savāc šo stiķi un noliek sev priekšā ar seju uz leju. Šis spēlētājs sāk nākamo gājienu.
Pēc visu kāršu izspēlēšanas tiek saskaitīti un pierakstīti punkti.
Gadījumā, ja viens spēlētājs savāc pilnīgi visus punktus, viņam pieskaita 0 punktus un pārējiem katram pa 26 punktiem.