Katrs spēlētājs velk pa vienai kārtij tā, lai nesagāztu mājiņu uz čupas.
Ja izvilktā kārts ir cipars tad gājiens pāriet nākamajam spēlētājam.
Ja izvilktā kārts ir speciālā kārts tad stājas spēkā sekkojoši noteikumi:
- “+2” = nākamajam spēlētājam jāvel divas kārtis;
- “+4” = nākamajam spēlētājam jāvelk 4 kārtis;
- “krāsas maiņa” = spēlētājs, kurš izvilka šo kārti pasaka krāsu un nākamajam spēlētājam ir jāvelk kārtis kamēr viņš ivelk noteiktās krāsas kārti;
- “gājiena izlaišana” = nākamais spēlētājs izlaiž gājienu;
- “virziena maiņa” = virziens mainās ur pretējo pusi;
- “7” = spēlētājs, kurš izvilka šo kārti var noteikt, kurš nākamais vilks un spēle turpinās no tā spēlētāja;
Ja spēlētājam jāvelk vairākas kārtis tad visas speciālās kārtis summējas. Piemēram, ja izvilktas divas “gājiena izlaišana” kārtis, tad divi cilvēki izlaiž gājienu. Ja starp izvilktajām kārtīm ir “7” tad anulējas “gājiena izlaišana” kārts. Pēc tam kad izvilktas kārtis no noteikt kuram spēlētājam tālāk jāvelk, kārtis nopiek pie sevis izspēlēto kāršu čupiņā.